Submit News Contact Us Translate Sign in Join

Transformers & KOs on Ebay! WTF! OMG!

Do you love your new Hercules set? Can't get enough of FansProject's items? Upset that you bought a knock off when you thought you were getting an original? Use this forum to tell everyone your thoughts about TF Knock Offs and 3rd party toys.

Transformers & KOs on Ebay! WTF! OMG!

Postby robotmel » Thu Oct 25, 2012 8:53 am

Motto: "I once pooped an Energon Cube!"
Weapon: Dino-Missiles
:lol:
Just found this awesome rarity on the wonderful Electronic bay which I had to share with everyone!

Must have been a Friday afternoon job... ;)

http://www.ebay.co.uk/itm/TRANSFORMERS-DARK-OF-THE-MOON-MECHTECH-WEAPONS-SYSTEM-MEGATRON-/321006130912?pt=UK_ToysGames_ActionFigures_ActionFigures_JN&hash=item4abd74d6e0
Demolisher KO.jpg
Demolisher KO.jpg (43.47 KiB) Viewed 264 times
Last edited by robotmel on Mon Jan 21, 2013 9:45 am, edited 3 times in total.
ROBOTMEL'S WANTS LIST! :BOT: PM ME PLEASE!
RID - Ultra Magnus (God Magnus) (COMPLETE)
Perfect Effect - Rumble & Frenzy, Ejector & Rewinder (COMPLETE)
Alternity - Cliffjumper, Starscream, Thundercracker, Skywarp (COMPLETE)
Fansproject - Assaulter (Broadside) (COMPLETE)
Masterpiece - Starscream (Hasbro G1 colour) (COMPLETE)
IDW Transformers (2009 Ongoing) - #22b (VF/NM)
MARVEL Generation 2 - Halloween Special (VF/NM)
User avatar
robotmel
Godmaster
Posts: 1866
News Credits: 7
Joined: Sat Jun 04, 2011 3:22 am
Location: Great Britain
Buy from robotmel on eBay
Strength: 7
Intelligence: 7
Speed: 6
Endurance: 6
Rank: 6
Courage: 8
Firepower: 7
Skill: 8

Re: KO Transformers DOTM Megatron.. or is it Optimus.. or is it Demolisher? Ebay wins again!

Postby Rodimus Prime » Thu Oct 25, 2012 2:50 pm

Motto: "...and hell followed with him."
Weapon: Twin Photon Blasters
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
............Image
User avatar
Rodimus Prime
God Of Transformers
Posts: 15492
News Credits: 17
Joined: Sat Sep 28, 2002 8:31 pm
Location: Primus Chamber

Re: KO Transformers DOTM Megatron.. or is it Optimus.. or is it Demolisher? Ebay wins again!

Postby RK_Striker_JK_5 » Thu Oct 25, 2012 3:41 pm

Motto: ""I am a warrior. Let the battle be joined.""
Weapon: Electron Gun
Wow. That is EPIC fail.
Not caring about scale since 1984. Just like Hasbro.

My reviews of Transformers G1, one episode at a time. Stop by for a spell!
RK_Striker_JK_5
City Commander
Posts: 3354
Joined: Wed Dec 09, 2009 6:48 pm
Location: New Hampshire
Strength: 4
Intelligence: 9
Speed: 6
Endurance: 10
Rank: 2
Courage: 9
Firepower: 4
Skill: 6

Re: KO Transformers DOTM Megatron.. or is it Optimus.. or is it Demolisher? Ebay wins again!

Postby Va'al » Thu Oct 25, 2012 3:56 pm

Motto: "Till All Are Pun!"
It sold! :shock:
Do you have Transformers news for Seibertron.com? Contact us here!


Image
Avatar image by sabrigami
User avatar
Va'al
News Admin
Posts: 6721
News Credits: 65
Joined: Sun Sep 04, 2011 11:00 am
Location: UK, Italy, The Netherlands
Buy from Va'al on eBay

Re: KO Transformers DOTM Megatron.. or is it Optimus.. or is it Demolisher? Ebay wins again!

Postby NTESHFT » Fri Oct 26, 2012 4:24 am

Motto: "60% of the time, it works every time!"
Weapon: Black Magic
Va'al wrote:It sold! :shock:



I know, right? :lol:
Image
User avatar
NTESHFT
Brainmaster
Posts: 1292
Joined: Sun Jun 27, 2010 4:50 pm
Location: Dirty South
Buy from NTESHFT on eBay
Strength: 8
Intelligence: 7
Speed: 9
Endurance: 7
Rank: 5
Courage: 7
Firepower: 10
Skill: 6

Re: KO Transformers DOTM Megatron.. or is it Optimus.. or is it Demolisher? Ebay wins again!

Postby robotmel » Sun Nov 18, 2012 11:07 am

Motto: "I once pooped an Energon Cube!"
Weapon: Dino-Missiles
:lol:
Just when you thought it was safe to go back into the market...
http://www.ebay.co.uk/itm/Transformer-Figure-Mechtech-BNIB-Xmas-Christmas-Gift-Boy-Dark-Of-The-Moon-/271105778931?pt=UK_ToysGames_ActionFigures_ActionFigures_JN&hash=item3f1f29e4f3

Another Ebay UK seller from the same Shire selling dodgy knock offs.
I actually emailed the seller to say they where brave selling KOs when Ebay frowns upon such things, with the reply "these are not knock offs but original MechTech Transformers".
I decided not to press the point, but clearly these are dodgy. At least this one appears to have a movie Megatron inside but someone needs to tell Optimus hes switch factions! :BOT:

The seller also had another item, exactly same packaging but had a Optimus mask inside it! WTF!

I wonder if our friends oop north are being flooded with Chinese KOs on the strength of 2 seperate seller flogging the same stuff? :-?
ROBOTMEL'S WANTS LIST! :BOT: PM ME PLEASE!
RID - Ultra Magnus (God Magnus) (COMPLETE)
Perfect Effect - Rumble & Frenzy, Ejector & Rewinder (COMPLETE)
Alternity - Cliffjumper, Starscream, Thundercracker, Skywarp (COMPLETE)
Fansproject - Assaulter (Broadside) (COMPLETE)
Masterpiece - Starscream (Hasbro G1 colour) (COMPLETE)
IDW Transformers (2009 Ongoing) - #22b (VF/NM)
MARVEL Generation 2 - Halloween Special (VF/NM)
User avatar
robotmel
Godmaster
Posts: 1866
News Credits: 7
Joined: Sat Jun 04, 2011 3:22 am
Location: Great Britain
Buy from robotmel on eBay
Strength: 7
Intelligence: 7
Speed: 6
Endurance: 6
Rank: 6
Courage: 8
Firepower: 7
Skill: 8

Re: KO Transformers on Ebay! WTF! TF!

Postby robotmel » Thu Dec 13, 2012 8:10 am

Motto: "I once pooped an Energon Cube!"
Weapon: Dino-Missiles
:lol: :lol: :lol:

Mortgage payments late?

Just crashed the car?

The heavies came round for 'the payment'?

Ebay throws up the odd surprise but this is just laughable! :lol:

http://www.ebay.co.uk/itm/Transformers-KOLD-Krystal-Konvoy-Voyager-Class-Optimus-Prime-KO-verison-Box-/261139745288?pt=UK_ToysGames_ActionFigures_ActionFigures_JN&hash=item3ccd244a08
ROBOTMEL'S WANTS LIST! :BOT: PM ME PLEASE!
RID - Ultra Magnus (God Magnus) (COMPLETE)
Perfect Effect - Rumble & Frenzy, Ejector & Rewinder (COMPLETE)
Alternity - Cliffjumper, Starscream, Thundercracker, Skywarp (COMPLETE)
Fansproject - Assaulter (Broadside) (COMPLETE)
Masterpiece - Starscream (Hasbro G1 colour) (COMPLETE)
IDW Transformers (2009 Ongoing) - #22b (VF/NM)
MARVEL Generation 2 - Halloween Special (VF/NM)
User avatar
robotmel
Godmaster
Posts: 1866
News Credits: 7
Joined: Sat Jun 04, 2011 3:22 am
Location: Great Britain
Buy from robotmel on eBay
Strength: 7
Intelligence: 7
Speed: 6
Endurance: 6
Rank: 6
Courage: 8
Firepower: 7
Skill: 8

Re: KO Transformers on Ebay! WTF! TF!

Postby Gauntlet101010 » Thu Dec 13, 2012 8:30 am

And he even knows what the item is ... :lol:
Gauntlet101010
City Commander
Posts: 3984
News Credits: 1
Joined: Sat Jan 01, 2005 8:13 pm

Re: KO Transformers on Ebay! WTF! TF!

Postby njb902 » Thu Dec 13, 2012 9:06 am

I finally see what you guys see in this 3rd party stuff ;)
njb902
Gestalt
Posts: 2563
News Credits: 1
Joined: Thu Mar 22, 2012 4:50 am

Re: Transformers on Ebay! WTF! OMG!

Postby robotmel » Sun Dec 30, 2012 9:10 am

Motto: "I once pooped an Energon Cube!"
Weapon: Dino-Missiles
:D
Ok, so I have updated the title so I can pop any old Ebay listing finds here! ;)

http://www.ebay.co.uk/itm/collection-80s-toys-transformers-g1-afa-ukg-/251204595604?_trksid=p2045573.m2102&_trkparms=aid%3D555003%26algo%3DPW.CAT%26ao%3D1%26asc%3D33%26meid%3D4523169748399488161%26pid%3D100034%26prg%3D1031%26rk%3D3%26

I thought this might interest some of you G1 collectors and fans alike?

Looks like someone is having a clear out of a huge collection! U.K. based btw! :D
ROBOTMEL'S WANTS LIST! :BOT: PM ME PLEASE!
RID - Ultra Magnus (God Magnus) (COMPLETE)
Perfect Effect - Rumble & Frenzy, Ejector & Rewinder (COMPLETE)
Alternity - Cliffjumper, Starscream, Thundercracker, Skywarp (COMPLETE)
Fansproject - Assaulter (Broadside) (COMPLETE)
Masterpiece - Starscream (Hasbro G1 colour) (COMPLETE)
IDW Transformers (2009 Ongoing) - #22b (VF/NM)
MARVEL Generation 2 - Halloween Special (VF/NM)
User avatar
robotmel
Godmaster
Posts: 1866
News Credits: 7
Joined: Sat Jun 04, 2011 3:22 am
Location: Great Britain
Buy from robotmel on eBay
Strength: 7
Intelligence: 7
Speed: 6
Endurance: 6
Rank: 6
Courage: 8
Firepower: 7
Skill: 8

Re: Transformers & KOs on Ebay! WTF! OMG!

Postby robotmel » Thu Jan 10, 2013 7:37 am

Motto: "I once pooped an Energon Cube!"
Weapon: Dino-Missiles
:lol: :lol: :lol:

Honestly, I dont know what this seller is thinking with this listing!

If youve got money to burn and feel the need to own a genuine Transformers Prime AM-19 Gaia Unicron Arms Micron MISB from Japan then this is for you!

For this price one could hire a company to knock off a box load and still have change for a bag of chips on the way home! :lol:

http://www.ebay.co.uk/itm/Transformers-Prime-AM-19-Gaia-Unicron-Takara-Micron-45829-Action-Figure-Arms-/350619847354?pt=US_Action_Figures&hash=item51a2924aba
ROBOTMEL'S WANTS LIST! :BOT: PM ME PLEASE!
RID - Ultra Magnus (God Magnus) (COMPLETE)
Perfect Effect - Rumble & Frenzy, Ejector & Rewinder (COMPLETE)
Alternity - Cliffjumper, Starscream, Thundercracker, Skywarp (COMPLETE)
Fansproject - Assaulter (Broadside) (COMPLETE)
Masterpiece - Starscream (Hasbro G1 colour) (COMPLETE)
IDW Transformers (2009 Ongoing) - #22b (VF/NM)
MARVEL Generation 2 - Halloween Special (VF/NM)
User avatar
robotmel
Godmaster
Posts: 1866
News Credits: 7
Joined: Sat Jun 04, 2011 3:22 am
Location: Great Britain
Buy from robotmel on eBay
Strength: 7
Intelligence: 7
Speed: 6
Endurance: 6
Rank: 6
Courage: 8
Firepower: 7
Skill: 8

Re: Transformers & KOs on Ebay! WTF! OMG!

Postby robotmel » Mon Jan 21, 2013 9:53 am

Motto: "I once pooped an Energon Cube!"
Weapon: Dino-Missiles
:shock:

WOW!

I have never seen or heard about this before but what a find!!!

Image

http://www.ebay.co.uk/itm/CLEAR-MIDWARP-SKYWARP-CURRENT-MASTERPIECE-TRANSFORMERS-PP-03-IGEAR-PROTOTYPE-/121055234544?pt=US_Action_Figures&hash=item1c2f7449f0

iGear could have done some good business with this little beauty!
It will be interesting to see what he goes for?

:CON:
ROBOTMEL'S WANTS LIST! :BOT: PM ME PLEASE!
RID - Ultra Magnus (God Magnus) (COMPLETE)
Perfect Effect - Rumble & Frenzy, Ejector & Rewinder (COMPLETE)
Alternity - Cliffjumper, Starscream, Thundercracker, Skywarp (COMPLETE)
Fansproject - Assaulter (Broadside) (COMPLETE)
Masterpiece - Starscream (Hasbro G1 colour) (COMPLETE)
IDW Transformers (2009 Ongoing) - #22b (VF/NM)
MARVEL Generation 2 - Halloween Special (VF/NM)
User avatar
robotmel
Godmaster
Posts: 1866
News Credits: 7
Joined: Sat Jun 04, 2011 3:22 am
Location: Great Britain
Buy from robotmel on eBay
Strength: 7
Intelligence: 7
Speed: 6
Endurance: 6
Rank: 6
Courage: 8
Firepower: 7
Skill: 8

Re: Transformers & KOs on Ebay! WTF! OMG!

Postby necr0blivion » Mon Jan 21, 2013 5:11 pm

Weapon: Null-Ray Rifle
robotmel wrote:iGear could have done some good business with this little beauty!
It will be interesting to see what he goes for?

:CON:


iGear had this and a greenish variant for sale on their site about a year ago. I didn't purchase either because I thought there would be a wide release of them some point down the line. Not sure what the count was for each, but couldn't have been too high.

Yeah, that's a great looking translucent purple!
necr0blivion
Brainmaster
Posts: 1361
Joined: Thu May 12, 2011 12:24 pm
Strength: 7
Speed: 9
Endurance: 7
Rank: 7
Courage: 6
Firepower: 5
Skill: 7

Re: Transformers & KOs on Ebay! WTF! OMG!

Postby robotmel » Thu Jan 31, 2013 5:13 am

Motto: "I once pooped an Energon Cube!"
Weapon: Dino-Missiles
:-?
Spotted these two Movie Deluxe variants on Ebay this morning. Cant say that I have seen these fellas before, must have missed them amongst the glut of Sideswipe repaints?

Transformers RotF Honk Kong Exclusives - Sideswipe & Barricade!

http://www.ebay.co.uk/itm/Transformers-ROTF-HONGKONG-EXCLUSIVE-SIDESWIPE-BARRICADE-HFTD-MISB-/150988324635?pt=UK_ToysGames_ActionFigures_ActionFigures_JN&hash=item23279aff1b
HK EXCL Sideswipe Barricade.jpg
HK Exclusive - Sideswipe

HK EXCL Barricade.jpg
HK Exclusive - Barricade
ROBOTMEL'S WANTS LIST! :BOT: PM ME PLEASE!
RID - Ultra Magnus (God Magnus) (COMPLETE)
Perfect Effect - Rumble & Frenzy, Ejector & Rewinder (COMPLETE)
Alternity - Cliffjumper, Starscream, Thundercracker, Skywarp (COMPLETE)
Fansproject - Assaulter (Broadside) (COMPLETE)
Masterpiece - Starscream (Hasbro G1 colour) (COMPLETE)
IDW Transformers (2009 Ongoing) - #22b (VF/NM)
MARVEL Generation 2 - Halloween Special (VF/NM)
User avatar
robotmel
Godmaster
Posts: 1866
News Credits: 7
Joined: Sat Jun 04, 2011 3:22 am
Location: Great Britain
Buy from robotmel on eBay
Strength: 7
Intelligence: 7
Speed: 6
Endurance: 6
Rank: 6
Courage: 8
Firepower: 7
Skill: 8

Re: Transformers & KOs on Ebay! WTF! OMG!

Postby Gauntlet101010 » Thu Jan 31, 2013 9:27 am

I've seen that Barracade in Zellars years back. It's not a KO, unless the KO people have decided to knock it off. I don't remember that Sideswipe, but RotF has a lot of shitty repaints that are barely worth remembering.
Gauntlet101010
City Commander
Posts: 3984
News Credits: 1
Joined: Sat Jan 01, 2005 8:13 pm

Re: Transformers & KOs on Ebay! WTF! OMG!

Postby robotmel » Tue Jun 25, 2013 2:04 am

Motto: "I once pooped an Energon Cube!"
Weapon: Dino-Missiles
:D
Ebay seller lena81822 keeps coming up with the goods, and a couple of his/her recent listings offer some interesting 'head swapped' Transformers!

( :???: Sorry, I dont know how to shorten URLs)
http://www.ebay.co.uk/itm/Transformers-G1-HENKEI-UNITED-Gold-Head-VOYAGER-ULTRA-MAGNUS-TAKARA-JAPAN-Loose-/330944636438?pt=BI_Circuit_Breakers_Transformers&hash=item4d0dd66616#ht_12290wt_1142
This listing offers the recent Asia GDO Exclusive White United Ultra Magnus but with a shiny gold head with red light piping!
Image

http://www.ebay.co.uk/itm/Transformers-Masterpiece-MP-12-Red-Head-Sideswipe-Lambor-Takara-Loose-shown-/231005386129?pt=US_Action_Figures&hash=item35c8fe7591#ht_9816wt_1172
Next up is Masterpiece Lambor/Sideswipe in all his glory but with the red head of Red Alert!
Image

;)
ROBOTMEL'S WANTS LIST! :BOT: PM ME PLEASE!
RID - Ultra Magnus (God Magnus) (COMPLETE)
Perfect Effect - Rumble & Frenzy, Ejector & Rewinder (COMPLETE)
Alternity - Cliffjumper, Starscream, Thundercracker, Skywarp (COMPLETE)
Fansproject - Assaulter (Broadside) (COMPLETE)
Masterpiece - Starscream (Hasbro G1 colour) (COMPLETE)
IDW Transformers (2009 Ongoing) - #22b (VF/NM)
MARVEL Generation 2 - Halloween Special (VF/NM)
User avatar
robotmel
Godmaster
Posts: 1866
News Credits: 7
Joined: Sat Jun 04, 2011 3:22 am
Location: Great Britain
Buy from robotmel on eBay
Strength: 7
Intelligence: 7
Speed: 6
Endurance: 6
Rank: 6
Courage: 8
Firepower: 7
Skill: 8

Re: Transformers & KOs on Ebay! WTF! OMG!

Postby Arctorro » Tue Jun 25, 2013 3:37 am

Motto: ""A beast form is the right of all sentient beings.""
Weapon: Battle Blades
They look soooo weird with those heads :grin:

Not sure I'd want em looking like that :lol:
Image

Monkey arms for the win!
User avatar
Arctorro
Godmaster
Posts: 1516
News Credits: 2
Joined: Mon Oct 15, 2012 6:24 pm
Location: Victoria, Australia
Strength: 6
Intelligence: 8
Speed: 9
Endurance: 8
Rank: 7
Courage: 9
Firepower: 9
Skill: 10+

Re: Transformers & KOs on Ebay! WTF! OMG!

Postby robotmel » Tue Jun 25, 2013 6:51 am

Motto: "I once pooped an Energon Cube!"
Weapon: Dino-Missiles
Arctorro wrote:They look soooo weird with those heads :grin:

Not sure I'd want em looking like that :lol:
:-?
After my Masterpiece Sideswipe buying experience from a like minded East based seller, I would guess these, like a lot of figures, are 'gained' from the factories or friends in parts, collated and sold via Ebay, so when the Lambor heads run out, an Alert head will have to do! :lol:

It is also amusing that the Tokyo Toy Show Exclusive figure MP12-T Tigertrack has sold out, whilst Ebay has them 'loose' and plentiful! :-?
ROBOTMEL'S WANTS LIST! :BOT: PM ME PLEASE!
RID - Ultra Magnus (God Magnus) (COMPLETE)
Perfect Effect - Rumble & Frenzy, Ejector & Rewinder (COMPLETE)
Alternity - Cliffjumper, Starscream, Thundercracker, Skywarp (COMPLETE)
Fansproject - Assaulter (Broadside) (COMPLETE)
Masterpiece - Starscream (Hasbro G1 colour) (COMPLETE)
IDW Transformers (2009 Ongoing) - #22b (VF/NM)
MARVEL Generation 2 - Halloween Special (VF/NM)
User avatar
robotmel
Godmaster
Posts: 1866
News Credits: 7
Joined: Sat Jun 04, 2011 3:22 am
Location: Great Britain
Buy from robotmel on eBay
Strength: 7
Intelligence: 7
Speed: 6
Endurance: 6
Rank: 6
Courage: 8
Firepower: 7
Skill: 8

Re: Transformers & KOs on Ebay! WTF! OMG!

Postby robotmel » Thu Aug 29, 2013 5:22 am

Motto: "I once pooped an Energon Cube!"
Weapon: Dino-Missiles
:D
Spotted this whilst browsing Ebay this morning...

Its an old KO using the G1 Optimus Prime as a base mold (kinda?) but reimagined as a Fire Engine!
http://www.ebay.com/itm/TRANSFORMERS-G1-OPTIMUS-PRIME-REMOLD-FIRE-ENGINE-KO-NEW-MOSC-/151108037300?pt=US_Action_Figures&hash=item232ebdaab4#ht_5955wt_1172

He comes mint on sealed card, sword, blaster and removeable ladder! :lol:

Image
Image
Image
Image
Image

"Autobots, transform and fight fire!"
ROBOTMEL'S WANTS LIST! :BOT: PM ME PLEASE!
RID - Ultra Magnus (God Magnus) (COMPLETE)
Perfect Effect - Rumble & Frenzy, Ejector & Rewinder (COMPLETE)
Alternity - Cliffjumper, Starscream, Thundercracker, Skywarp (COMPLETE)
Fansproject - Assaulter (Broadside) (COMPLETE)
Masterpiece - Starscream (Hasbro G1 colour) (COMPLETE)
IDW Transformers (2009 Ongoing) - #22b (VF/NM)
MARVEL Generation 2 - Halloween Special (VF/NM)
User avatar
robotmel
Godmaster
Posts: 1866
News Credits: 7
Joined: Sat Jun 04, 2011 3:22 am
Location: Great Britain
Buy from robotmel on eBay
Strength: 7
Intelligence: 7
Speed: 6
Endurance: 6
Rank: 6
Courage: 8
Firepower: 7
Skill: 8

Re: Transformers & KOs on Ebay! WTF! OMG!

Postby xyl360 » Mon Sep 02, 2013 7:16 pm

Pfft, an Optimus that turns into a fire truck?!? Who ever heard of such an absurd thing!?
Image
Image
Image
Image
Image
I am Alpha and Omega, the beginning and the end. I am that which is, which was, and is yet to come.

And you will know my name is MEGATRON when I lay my vengeance upon you!
User avatar
xyl360
City Commander
Posts: 3001
News Credits: 2
Joined: Sun Jun 05, 2011 3:54 am

Re: Transformers & KOs on Ebay! WTF! OMG!

Postby Agamemnon » Tue Sep 03, 2013 8:42 am

Motto: ""I'd be the President of the procrastinator's club if I ever got around to submitting my application.""
Weapon: Null-Ray Rifle
robotmel wrote::D
Spotted this whilst browsing Ebay this morning...

Its an old KO using the G1 Optimus Prime as a base mold (kinda?) but reimagined as a Fire Engine!
http://www.ebay.com/itm/TRANSFORMERS-G1-OPTIMUS-PRIME-REMOLD-FIRE-ENGINE-KO-NEW-MOSC-/151108037300?pt=US_Action_Figures&hash=item232ebdaab4#ht_5955wt_1172

He comes mint on sealed card, sword, blaster and removeable ladder! :lol:

Image
Image
Image
Image
Image

"Autobots, transform and fight fire!"


This one looks kind of neat. I bet my son would like playing with a toy like this.

As an aside, here's how you shorten URLs. When you do the brackets and url and finish with brackets and /url, you can do an equals sign in the first one to assign the hyperlink to anything between the opening url and closing. Like this (only add brackets):

(open bracket)url=http://www.ebay.com(close bracket)This is the shortened link (open bracket)/url(close bracket)

This is the shortened link

Quote my message if you want to see the specific code. I hope this helps! I know it will help us read your info. Image
I once read that self deprecating humor is a sign of intelligence.
So, I started making fun of myself like crazy...

Favorite Handle from the MUD at the End of the Line:
Agamemnon - Bareback rider of flying dragons and not often constipated either.
Agamemnon
Gestalt
Posts: 2445
Joined: Tue Nov 07, 2006 9:41 am
Location: West Side, Twin Cities
Strength: 5
Intelligence: 9
Speed: 2
Endurance: 6
Rank: 2
Courage: 9
Firepower: 5
Skill: 8


Return to Unofficial Transformers, 3rd Party and KO Toys