Submit News Contact Us Translate Sign in Join

Transformers Prime 'Convoy' Promo Video

Discuss anything about the Transformers cartoons and comics! You can discuss anything from G1 to Cybertron as well as the comics from Marvel, Dreamwave, IDW and more!

Re: Transformers Prime 'Convoy' Promo Video

Postby --B-- » Thu Mar 03, 2011 7:01 am

Motto: "Doing things my own way and never giving up!"
Bumblevivisector wrote:Back on topic...wouldn't it be awesome if the human bad guys in Convoy turned out to be the Roadjammers?



That would be awesome.
Check out my sales thread, plenty of Generations, and Reveal the Shield figures for sale!!

generations-rts-deluxes-scouts-and-legends-along-with-voyager-lugnut-for-sale-t78434.php
--B--
City Commander
Posts: 3247
News Credits: 5
Joined: Mon Oct 24, 2005 6:59 pm
Location: PA
Buy from --B-- on eBay

Re: Transformers Prime 'Convoy' Promo Video

Postby El Duque » Fri Mar 04, 2011 12:08 pm

Motto: "I ain't got time to bleed!"
Weapon: Gattling Gun
Be sure to tune into the Hub this afternoon at 6:30 Eastern/ 3:30 Pacific for the next episode of Transformers Prime, 'Convoy'. Optimus Prime gets his trailer and the Autobots take on a new human enemy! Here's a new extended promo courtesy of IGN!
User avatar
El Duque
Matrix Keeper
Posts: 9913
News Credits: 89
Joined: Sun Apr 01, 2007 8:57 pm
Location: tornado alley

Re: Transformers Prime 'Convoy' Promo Video

Postby Leviathan » Fri Mar 04, 2011 12:18 pm

Motto: "Destuction to all who walk, swim, and fly."
Weapon: Fusion-Powered Particle Blaster
Oh ... my... Primus. Its Lex Luther! :BOOM:
User avatar
Leviathan
Micromaster
Posts: 59
Joined: Sun Feb 28, 2010 2:50 pm
Strength: ???
Intelligence: ???
Speed: ???
Endurance: ???
Rank: ???
Courage: ???
Firepower: ???
Skill: ???

Re: Transformers Prime 'Convoy' Promo Video

Postby Kingpun » Fri Mar 04, 2011 1:00 pm

Leviathan wrote:Oh ... my... Primus. Its Lex Luther! :BOOM:


Hell yeah, Clancy Brown!!!

...also The Kurgan.
Kingpun
Micromaster
Posts: 62
Joined: Thu Jun 03, 2010 11:59 am

Re: Transformers Prime 'Convoy' Promo Video

Postby T-Macksimus » Fri Mar 04, 2011 1:00 pm

Leviathan wrote:Oh ... my... Primus. Its Lex Luther! :BOOM:



LOL. Well, since Smallville is getting the axe, he has to pick up work where he can. :P

I'm a bit more excited to see this episode now that I've seen a longer preview. Should be pretty entertaining at the very least. Honestly, I thought the series was moving kind of slow when it was just the 'Cons they were dealing with. And for those of you pissing and moaning about more humans being thrown in the mix, there's like 7 freaking billion of us on the planet. Not having human villians would just be the height of arroagnce and foolishness. It's practically a foregone conclusion that they will be there at some point so why do you folks even get your hopes up? If it happens on Earth, it's gonna have humans.
Personally, I'm curious to see what human ingenuity and tech can do to confound the TF's in this series. If anything can take something highly advanced and sophisticated and find a way to totally screw it up beyond all comprehension, it's the human race that will do it.
"That which does not kill me...had better run pretty damn fast!"
T-Macksimus
Gestalt
Posts: 2243
News Credits: 1
Joined: Sun Jun 26, 2005 8:49 pm
Location: I'm In The Witless Relocation Program

Re: Transformers Prime 'Convoy' Promo Video

Postby Caelus » Fri Mar 04, 2011 9:51 pm

Autobots vs. V.E.N.O.M. !

Come on Hasbro, if we must have humans in our Transformers shows, give us Matt Trakker!

Edit: Y'all have to admit, in spite of the Matt Trakker figure we got out of the GIJoe line a while back - the Speedstars Stealth Force and Human Alliance toys would suggest that MASK characters & vehicles might be better resurrected under Transformers, where they could supplant the traditionally lame token humans, than GIJoe, where they'd be relatively redundant.
Caelus
Matrix Keeper
Posts: 9349
News Credits: 1
Joined: Tue Jun 24, 2003 10:32 pm
Location: Fort Collins, CO

Re: Transformers Prime 'Convoy' Promo Video

Postby Red 50 » Sat Mar 05, 2011 5:57 am

Motto: "Never send an army to do a dinobot's job"
Weapon: Twin Sonic Cannons
Wow! That was pretty darn interesting episode...
Prime's trailer was transformable into an open platform. (Too bad the 'Cons blew it up)

I might be wrong, but I assume that at least some of those "Self-proclaimed soldiers" got killed in the road hold-off.

The "MECH" organisation had pretty neat tech.

Was that really the first sign that Jack might have fallen for Miko? The crowd goes wild and the fandom gets a boost! Wonder how that comes out?

Something tells me this isn't the only time we see Silas. Wonder if the 'Bots are gona break the Da Vinci's code sometime?

I guess that the Vehicons are now accepting Starscream as their new master.

Silas scanned Optimus. (Will he find The Matrix?)

Autobots cargo transaction was neat.

The 'Bots displayed some serious fighting skills/styles against the Vehicons (I guess: Bumblebee-boxing, Arcee-martial arts, but not so sure about OP and Bulkie)

We learn that the Eradicons can fight, but are no match for Autobots, but they do cheat. Using tree against Optimus.

When Miko asumes that they're gonna die, She wants Bulkhead to get her guitar? That's it? She has to get her priorities right. Still a cool character though.

So Miko isn't the only one who gets sick when in a currently transforming machine/robot. Well, at least Fowler could hold it in.

Wouldn't it have been easier to cut off the locomotive and then stop the rest of the trains?
Image
User avatar
Red 50
Gestalt Team Leader
Posts: 911
Joined: Sun May 18, 2008 1:43 pm
Location: Estonia, Northern Europe
Strength: 5
Intelligence: 6
Speed: 8
Endurance: 5
Rank: 4
Courage: 6
Firepower: 5
Skill: 6

Re: Transformers Prime 'Convoy' Promo Video

Postby Mindmaster » Sun Mar 06, 2011 4:20 pm

Motto: "For I have dipped my hands in muddied waters, and, withdrawing them, find 'tis better to be a commander than a common man!"
Weapon: Dark Saber Sword
SlyTF1 wrote:
Megatron Wolf wrote:And here i thought the show couldnt get any worse, well theres now officially no chance this show can be salvaged. Never thought id say this but please give the franchise back to the japanese, at least their last 2 series were watchable, gimmicky as hell but watchable unlike prime and animated oh and bayformers.


I'm not gonna curse you out this time...no. I'm not gonna do it. Hatred has been eating me up all day long! WHY!? I'm about to explode, but you know what? No. :BOOM:

What in the damn hell do you want anyway!? All we see is Optimus and a trailer, and you flip out like it's the worst thing ever!


Speaking of explosion...

Too bad it blew up ironically right after we got psyched about it. Maybe Prime uses them like we use clothes, and he has foldable trailers in his closet! :lol: :lol: :lol:

EDIT; I was expecting Silas to say "We are G.I Joe!". Seriously. I actually expected him to say that. :lol: :lol: :lol:
Image
Va'al wrote:I keep track of everyone. Backwards.
There are atandarfs to maintain.

craggy wrote:When Hero Mashers are the nicest looking toys in a news post, you know something's wrong.

LOST Cybertronian wrote:Hey, If Mindmaster survived then you should do just fine.

In case of really bad and/or corny puns made by Va'al, click and hit play.
User avatar
Mindmaster
News Staff
Posts: 5617
News Credits: 21
Joined: Thu Jul 30, 2009 4:00 pm
Location: Wilmington, NC
Watch Mindmaster on YouTube
Strength: 8
Intelligence: Infinity
Speed: 8
Endurance: 7
Rank: 10
Courage: 8
Firepower: 6
Skill: 9

Previous

Return to Transformers Cartoons and Comics Forum

Transformers Podcast: Twincast / Podcast #101 - Talkin' 'Bout My Generations
Twincast / Podcast #101:
"Talkin' 'Bout My Generations"
MP3 · iTunes · RSS · View · Discuss · Ask
Posted: Sunday, September 21st, 2014