One Year Later - Interview with IDW RID's Barber and MTMTE's Roberts

Discuss anything about the Transformers cartoons and comics! You can discuss anything from G1 to Cybertron as well as the comics from Marvel, Dreamwave, IDW and more!

Re: One Year Later - Interview with IDW RID's Barber and MTMTE's Roberts

Postby sabrigami » Mon Feb 04, 2013 3:59 pm

Weapon: Semi-Automatic Rifle
Blurrz wrote:Spotlight Megatron comes out this Wednesday too, and it is also a beauty.


More Roche goodness mmmmmmm :x yeah, I tried to convinve myself to save money but I'm just going to have to buy more than one version of each. they are so worth it.
User avatar
sabrigami
Headmaster Jr
Posts: 567
News Credits: 2
Joined: Fri Mar 26, 2010 9:17 am
Location: Ontario, Canada
Strength: 4
Intelligence: 7
Speed: 8
Endurance: 9
Courage: 9
Firepower: 7
Skill: 8

Re: One Year Later - Interview with IDW RID's Barber and MTMTE's Roberts

Postby Nemesis Maximo » Mon Feb 04, 2013 5:42 pm

Motto: "Gimme dem Funyuns! I need dat treat! Dey make a hum, in mah tum!"
Weapon: Gatling Cannon
Blurrz wrote:- There's RodimusxDrift esque fanfiction like wtf?

Should that scare me as much as it does? Because I'm kinda scared. :shock:
Go here to see my customs! Updated 5/10/15

SW's SilverHammer wrote:Eat my ass funpub.

Burn wrote:And this is for taking Nemesis Maximo seriously.
*high fives Silly in the face*

Shadowman wrote:"Puberty is a hell of a drug. Get out of my office."
User avatar
Nemesis Maximo
Gestalt
Posts: 2737
Joined: Mon Dec 24, 2012 11:59 pm
Location: Bumdumbourg. It's near Totalslava.
Strength: 8
Intelligence: 8
Speed: 5
Endurance: 6
Rank: 5
Courage: 10
Firepower: 10+
Skill: 7

Re: One Year Later - Interview with IDW RID's Barber and MTMTE's Roberts

Postby Anonymous. » Mon Feb 04, 2013 5:47 pm

Nemesis Maximo wrote:
Blurrz wrote:- There's RodimusxDrift esque fanfiction like wtf?

Should that scare me as much as it does? Because I'm kinda scared. :shock:


There's a panel or two that is just extremely awkward (funny)
Anonymous.
God Of Transformers
Posts: 11588
News Credits: 102
Joined: Wed May 09, 2007 12:31 am
Strength: N/A
Intelligence: N/A
Speed: N/A
Endurance: N/A
Rank: N/A
Courage: N/A
Firepower: N/A
Skill: N/A

Re: One Year Later - Interview with IDW RID's Barber and MTMTE's Roberts

Postby sabrigami » Mon Feb 04, 2013 6:40 pm

Weapon: Semi-Automatic Rifle
Blurrz wrote:
Nemesis Maximo wrote:
Blurrz wrote:- There's RodimusxDrift esque fanfiction like wtf?

Should that scare me as much as it does? Because I'm kinda scared. :shock:


There's a panel or two that is just extremely awkward (funny)


lol. heavan knows it's probably true a little bit.
User avatar
sabrigami
Headmaster Jr
Posts: 567
News Credits: 2
Joined: Fri Mar 26, 2010 9:17 am
Location: Ontario, Canada
Strength: 4
Intelligence: 7
Speed: 8
Endurance: 9
Courage: 9
Firepower: 7
Skill: 8

Previous

Return to Transformers Cartoons and Comics Forum

Ending Soon On eBay

Transformers Collectors Club 2014 Figure Subscription 2.0 Fisitron Unopened New - Time Remaining: 3 days 19 hours 33 minutes 14 seconds
transformers collectors club fisitron - Time Remaining: 5 days 4 hours 50 minutes 26 seconds
TRANSFORMERS COLLECTORS CLUB Jackpot TFCC Timelines Sealed Autobot Decepticon - Time Remaining: 6 days 5 hours 29 minutes 36 seconds
Transformers Collectors Club TFCC 1.0 Scourge Nemesis Prime MIB UNUSED - Time Remaining: 6 days 6 hours 9 minutes 54 seconds
Transformers Timelines TCC TFSS 2.0 Rewind Eject - Time Remaining: 9 days 1 hour 12 minutes 54 seconds
HASBRO--TRANSFORMERS TIMELINES--FISITRON FIGURE (LOOK) CLUB EXCLUSIVE - Time Remaining: 9 days 7 hours 20 minutes 53 seconds
Transformers TFCC Club Exclusive Scourge 2013 TFSS MIB Unused - Time Remaining: 10 days 3 hours 4 minutes 36 seconds
HASBRO--TRANSFORMERS TIMELINES--CIRCUIT FIGURE (LOOK) CLUB EXCLUSIVE - Time Remaining: 10 days 5 hours 30 minutes 59 seconds
Transformers Podcast: Twincast / Podcast #163 - Through The Space Hole
Twincast / Podcast #163:
"Through The Space Hole"
MP3 · iTunes · RSS · View · Discuss · Ask
Posted: Saturday, January 7th, 2017
Website Security Test