Transformers: Prime "Out Of His Head' Screen Shots

Discuss anything about the Transformers cartoons and comics! You can discuss anything from G1 to Cybertron as well as the comics from Marvel, Dreamwave, IDW and more!

Transformers: Prime "Out Of His Head' Screen Shots

Postby Blurrz » Wed May 04, 2011 9:13 pm

Motto: "Ore wa Gundam"
Weapon: Electro-Laser Cannon
Courtesy of the fine folks over at ToonZone, we've got a sweet look at the newest Transformers: Prime episode, "Out Of His Head". The episode will air this Saturday, May 7, on the Hub. The 14th episode features Megatron, Bumblebee, Ratchet and the like. Check out the two screenies below!

Image
Image

Keep it at Seibertron.com for the latest Transformers news on the net!
User avatar
Blurrz
God Of Transformers
Posts: 11599
News Credits: 102
Joined: Wed May 09, 2007 12:31 am
Location: Canada
Strength: 7
Intelligence: 8
Speed: 10
Endurance: 6
Rank: 7
Courage: 8
Firepower: 7
Skill: 5

Re: Transformers: Prime "Out Of His Head' Screen Shots

Postby El Duque » Wed May 04, 2011 9:35 pm

Motto: "I ain't got time to bleed!"
Weapon: Gattling Gun
I really like Megatron's appearance in Prime, he looks so menacing.
User avatar
El Duque
Matrix Keeper
Posts: 9922
News Credits: 90
Joined: Sun Apr 01, 2007 8:57 pm
Location: tornado alley

Re: Transformers: Prime "Out Of His Head' Screen Shots

Postby Alex Jones » Wed May 04, 2011 10:00 pm

Blurrz wrote:....

...Image




:lol: ;)
Alex Jones
Vehicon
Posts: 374
Joined: Sat Jun 27, 2009 12:28 pm

Re: Transformers: Prime "Out Of His Head' Screen Shots

Postby MarvelKnight » Wed May 04, 2011 10:03 pm

Weapon: Solid Light Blaster
Seeing the picture with Ratchet really makes me wanna know more about the plot and what he's doing there.
MarvelKnight
Mini-Con
Posts: 10
Joined: Tue Feb 22, 2011 2:55 am
Strength: 7
Intelligence: 10
Speed: 5
Endurance: 5
Rank: 8
Courage: 9
Firepower: 5
Skill: 8

Re: Transformers: Prime "Out Of His Head' Screen Shots

Postby ubertenorman » Wed May 04, 2011 10:05 pm

Weapon: Double Beam Guns
Lousy_Autobot_Lover wrote:
Blurrz wrote:....

...Image




:lol: ;)



holy crap that's suggestive. wow :-? :lol:
Image
User avatar
ubertenorman
Fuzor
Posts: 234
News Credits: 2
Joined: Sat Sep 11, 2010 5:23 pm
Buy from ubertenorman on eBay
Strength: 6
Intelligence: 8
Speed: 4
Endurance: 7
Rank: 8
Courage: 9
Firepower: 3
Skill: 9

Re: Transformers: Prime "Out Of His Head' Screen Shots

Postby Alex Jones » Wed May 04, 2011 10:05 pm

MarvelKnight wrote:Seeing the picture with Ratchet really makes me wanna know more about the plot and what he's doing there.


Not sure if I want to know what's he doing in that picture. lol
Alex Jones
Vehicon
Posts: 374
Joined: Sat Jun 27, 2009 12:28 pm

Re: Transformers: Prime "Out Of His Head' Screen Shots

Postby Alex Jones » Wed May 04, 2011 10:07 pm

ubertenorman wrote:
Lousy_Autobot_Lover wrote:
Blurrz wrote:....

...Image




:lol: ;)



holy crap that's suggestive. wow :-? :lol:



I dare anyone to try to play "Caption This" :lol:
Alex Jones
Vehicon
Posts: 374
Joined: Sat Jun 27, 2009 12:28 pm

Re: Transformers: Prime "Out Of His Head' Screen Shots

Postby MINDVVIPE » Wed May 04, 2011 10:14 pm

Motto: "One look from me and you've lost"
Weapon: Black Magic
Ratchet:
"Even offline Megatron is a hard head, must be a side effect of cyber mortis"
BB
"Beep blop beep bop beep blip!"
Raph:
"Whose primus? and why would he cry?"
Image
THE POWERS OF DARKNESS ARE A MORE POWERFUL WEAPON THAN ALL THE TOYS YOUR SCIENCE CAN MUSTER

Die, Autobots!
MINDVVIPE
Gestalt
Posts: 2295
Joined: Thu Oct 14, 2010 2:49 pm
Strength: ???
Intelligence: 10+
Speed: Infinity
Endurance: ???
Rank: ???
Courage: ???
Firepower: ???
Skill: ???

Re: Transformers: Prime "Out Of His Head' Screen Shots

Postby ubertenorman » Wed May 04, 2011 10:25 pm

Weapon: Double Beam Guns
[witty comment about Erector]
Image
User avatar
ubertenorman
Fuzor
Posts: 234
News Credits: 2
Joined: Sat Sep 11, 2010 5:23 pm
Buy from ubertenorman on eBay
Strength: 6
Intelligence: 8
Speed: 4
Endurance: 7
Rank: 8
Courage: 9
Firepower: 3
Skill: 9

Re: Transformers: Prime "Out Of His Head' Screen Shots

Postby DJLazer » Wed May 04, 2011 10:37 pm

Motto: ""Destruction is the right of all autobot beings""
Weapon: Concussion Blaster Gun
megs is bad ass
Image
Death to all autobots!
(Formerly known as lazerwave217)
DJLazer
Gestalt Team Leader
Posts: 973
Joined: Fri Jan 07, 2011 5:55 pm
Location: Decepticon HQ
Strength: 8
Intelligence: 9
Speed: 2
Endurance: 6
Rank: 8
Courage: 5
Firepower: 6
Skill: 10

Re: Transformers: Prime "Out Of His Head' Screen Shots

Postby BeastProwl » Wed May 04, 2011 11:22 pm

Motto: "Gravity Hurts"
Weapon: Razor Tipped Wing Swords
MINDVVIPE wrote:Ratchet:
"Even offline Megatron is a hard head, must be a side effect of cyber mortis"
BB
"Beep blop beep bop beep blip!"
Raph:
"Whose primus? and why would he cry?"

:lol: you douche! I Spewed soda all over my laptop!!! :lol:
ahem anyway, anyone care to make a comment not having to do with the fact that ratchet is pulling on megatron's hose while he's strapped to a giant iron bed by a bunch of wires?
Image

Check out my Art Thread! It actually gets updated from time to time!
http://www.seibertron.com/energonpub/beastprowl-s-art-thread-t102641s50.php

Also taking commissions! Inquire via PM if interested :D
BeastProwl
Guardian Of Seibertron
Posts: 6410
News Credits: 7
Joined: Wed Apr 06, 2011 2:13 pm
Location: The Badass Crater of Badassitude
Strength: 10+
Intelligence: 9
Speed: 10+
Endurance: 7
Rank: ???
Courage: Infinity
Firepower: 10+
Skill: 9

Re: Transformers: Prime "Out Of His Head' Screen Shots

Postby BATTOUSAIXD » Wed May 04, 2011 11:40 pm

Motto: "Sine Metu"
Weapon: Fusion Cannon
Looks like it'll be another good episode, I can't wait!
User avatar
BATTOUSAIXD
Combiner
Posts: 417
Joined: Wed May 20, 2009 9:15 pm
Strength: 10
Intelligence: 10
Speed: 10
Endurance: 10
Rank: 10
Courage: 9
Firepower: 10
Skill: 9

Re: Transformers: Prime "Out Of His Head' Screen Shots

Postby Stockade » Thu May 05, 2011 5:43 am

Motto: ""Underwater, no one can hear Autobots scream!""
Weapon: Sunami Blaster
Hopefully Megatron will be active again, as much as i like Starscream, Megs needs to be online and slapping Starscream again.
Image

Seacons: Hunt to live, Live to Hunt!
User avatar
Stockade
Gestalt
Posts: 2137
News Credits: 2
Joined: Thu Jan 17, 2008 6:40 am
Location: Dayton, Ohio
Strength: 10
Intelligence: 8
Speed: 5
Endurance: 10
Rank: 9
Courage: 10
Firepower: 9
Skill: 7

Re: Transformers: Prime "Out Of His Head' Screen Shots

Postby T-Macksimus » Thu May 05, 2011 9:15 am

BeastProwl wrote:...ahem anyway, anyone care to make a comment not having to do with the fact that ratchet is pulling on megatron's hose while he's strapped to a giant iron bed by a bunch of wires?


Ummm, not really. We don't get many opportunities like this one and I'm pretty sure that most of us are going to...beat it...until it's good and dead. :lol:
"That which does not kill me...had better run pretty damn fast!"
T-Macksimus
Gestalt
Posts: 2246
News Credits: 1
Joined: Sun Jun 26, 2005 8:49 pm
Location: I'm In The Witless Relocation Program

Re: Transformers: Prime "Out Of His Head' Screen Shots

Postby SlyTF1 » Thu May 05, 2011 2:43 pm

Motto: "If my first sacrifice wasn't enough, maybe you would prefer to pay with your funky blood."
Weapon: Sword
ubertenorman wrote:
Lousy_Autobot_Lover wrote:
Blurrz wrote:....

...Image




:lol: ;)



holy crap that's suggestive. wow :-? :lol:


Damn. :-s
I Am.
User avatar
SlyTF1
Faction Commander
Posts: 4669
News Credits: 28
Joined: Thu Oct 22, 2009 9:34 am
Location: The Kingdom of Heaven
Watch SlyTF1 on YouTube
Alt Mode: The entire universe
Strength: Infinity
Intelligence: Infinity
Speed: 10+
Endurance: 9
Rank: 10
Courage: 8
Firepower: Infinity
Skill: 10+


Return to Transformers Cartoons and Comics Forum

Ending Soon On eBay

Rattrap LG01 Transformers Legend Series Takara Tomy Action Figure - Time Remaining: 4 days 7 hours 55 minutes 24 seconds
Transformers Go! G26 Optimus expriming - Time Remaining: 2 days 9 hours 55 minutes 16 seconds
Transformers Go! G10 Hishoumaru (japan import) - Time Remaining: 2 days 9 hours 55 minutes 12 seconds
Transformers Legends series LG07 Jet Fire - Time Remaining: 4 days 8 hours 55 minutes 19 seconds
Hasbro Transformers: Age of Extinction Leader Class Bumblebee Costco Exc NEW - Time Remaining: 2 days 15 hours 55 seconds
Transformers Generations Combiner Wars  Liokaiser Platinum Edition NEW HASBRO - Time Remaining: 4 days 5 hours 42 seconds
Hasbro Transformers 2015 Year of the Goat Platinum Edition Soundwave NEW MIB - Time Remaining: 2 days 18 hours 50 seconds
Transformers Platinum Edition Trypticon Figure NEW MIB - Time Remaining: 2 days 19 hours 50 seconds
Transformers Podcast: Twincast / Podcast #166 - Toy Fair 2017
Twincast / Podcast #166:
"Toy Fair 2017"
MP3 · iTunes · RSS · View · Discuss · Ask
Posted: Tuesday, February 21st, 2017
Website Security Test